Vakmanschap met meerwaarde

De schoonmaakkrachten van HBM Facilities zijn vakmensen. Met een gedegen opleiding en de beste middelen en materialen zorgen zij iedere dag ervoor dat uw pand perfect schoon is. Wij doen graag ietsje meer om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Waar mogelijk zijn we u een paar passen voor in het bieden van de juiste oplossing.

Trots op het vak

Onze medewerkers hebben veel ervaring in de schoonmaak. Zo hebben we mensen in dienst die al meer dan 25 jaar met veel trots in het vak zitten. We bieden al onze medewerkers cursussen aan om te kunnen doorgroeien in het vak.

Nieuwe medewerkers leiden we zelf op. Naast kennis over het schoonmaakvak leren ze ook hoe ze de waarden van HBM Facilities kunnen uitdragen: zorgvuldig werken, vriendelijk en attent zijn. Ze worden ingewerkt totdat ze zelfstandig aan de slag kunnen gaan.

Oprichting

HBM Facilities is opgericht in 2009 door Abdel Jaghi. De huidige commercieel directeur van HBM was ooit werkzaam als accountant. Totdat hij gevraagd werd compagnon te worden van een uitzendbureau. Daar kwam de focus al snel te liggen op het bemiddelen voor werk in de schoonmaakbranche.

Het uitzendbureau groeide snel, mede door Jaghi’s grote netwerk uit de accountantswereld. Toen hij zag hoe schoonmaakbedrijven te werk gingen, dacht hij: dit kan anders en beter. Efficiënter. Meer klantgericht. En met meer maatwerk.

Ondernemend als hij is, zette Abdel Jaghi een schoonmaakbedrijf naar eigen inzichten op. HBM Facilities was geboren. De afkorting HBM staat voor: Hoogwaardige kwaliteit, Betrokkenheid en Maatwerk. Dat zijn nu al vele jaren de kernwaarden van het bedrijf.

HBM personeel

Ons personeelsbestand heeft tientallen jaren ervaring in de schoonmaak. Wij hebben medewerkers in dienst die al meer dan 25 jaar trots in het vak zitten. Jarenlange kennis en ambacht die we doorvertalen in de rest van onze organisatie.

Nieuwe medewerkers worden opgeleid en verder ingewerkt tot ze zelfstandig de waarden en het ambacht van HBM Facilities kunnen uitdragen bij onze klanten.

Korte lijnen

HBM Facilities opereert regionaal om zo dichtbij de klant te zitten. Zo kunnen wij centraal vanuit onze hoofdlocatie in Utrecht klanten overal in Nederland stipt en tijdig voorzien van de juiste schoonmaak ervaring.

Wij hebben meerdere operationele managers in dienst die ieder project tot in details uitwerken met onze klanten. Door de platte structuur van onze organisatie, zijn de lijnen kort en kunnen we meteen schakelen met een ieder die nodig is om uw schoonmaak ervaring te maximaliseren.